[Csaladtortenet 2] anyakönyvek védelme

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Május. 4., P, 20:21:44 CEST

ennyit az egyház önzetlenségéről, a puritánságról és egyebekről... - mivel
NEM KÍVÁNOK VITÁT erről a listán, nem folytatom. de ennek fényében szoktam
egyébként leoltani azokat, akik a mormonok munkájával kapcsolatosan
elégedetlenkednek...

megjegyzem, Óbuda r.k. plébániáján hasonló a szitu:
csak és kizárólag egyetlen ember nézhet bele az anyakönyvekbe, egy-két éve
adatonként 800,- Ft + keresési díj amit fizetni kell, amire már nem
emlékszem mennyi (ha valakit nagyon érdekel, megpróbálhatom megkeresni)...
az az egyetlen ember, aki ezt megteszi, nem a pap, hanem valami külsős, aki
ott segít valamit és persze kutat mellette.

K.