[Csaladtortenet 2] anyakönyvek védelme

Domján Péter domjanpeter at citromail.hu
2012. Május. 4., P, 20:38:15 CEST

                Hasonló "fizetős" tapasztalatom nekem is volt már. Makón, a belvárosi plébánián szintén 1000 Ft-ot        kértek kb. 2 éve, de ezért órákig kutathattam, sok adatot ki tudtam keresni.                Ellenpélda szintén Hódmezővásárhelyről, az ótemplomi ref. lelkészi hivatalban szinte kéthavonta megfordulok        mind a mai napig és soha egyetlen fillért sem kértek tőlem. Pedig sok esetben 5-6 órát is eltöltök ott        egy-egy alkalommal.
                                                                                              Péter