[Csaladtortenet 2] anyakönyvek védelme (mi ellen is?)

Kozora Róbert kozorar at gmail.com
2012. Május. 5., Szo, 06:28:55 CEST

Egyetértek az előttem szólókkal. Sokan fel sem fogják, mekkora "kincs" egy
anyakönyv.
Hétfőn az egyik plébános mutatott nekem egy olyan halotti anyakönyvet az
1900-as évek elejéről, amit
700.00 Ft-ért restauráltak. Lefújták valami nyavalyával a lapokat, hogy ne
törjenek és ahol hiányzott belőle, ott kipótolták a lapokat, stb. A forrás
95%-a uniós volt. A korábbi lelkész semmit nem törődött az anyakönyvekkel
és a templommal. Jött egy fiatal pap és amit lehetett felújíttatott.
Több ilyen mentalitású ember kellene! A következő lépés az lesz, hogy
lefotózom neki az anyakönyveket és a könyvtár régi könyveit.
Ő is ingyen szolgáltat adatokat bárkinek és nem is fogadna el pénzt érte.
Remélem többet követik majd a példáját a fiatalabb generációból.

Üdv,
         Kozora Robi