[Csaladtortenet 2] xenpfóbia??

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Május. 5., Szo, 08:56:03 CEST

Kedves Zoltán!
Nagyon szép, és dicséretes a békéltetö szándékod!
De sajnos lehetetlen mindenkinek igazat adni - legfeljebb, hazudva.
Gonold meg, javaslom, kérlek, hogy az "értelmezni" kifejezés "értelem", ill.
"érteni" -böl származik!
Szeretet, gyülölet, rokonszenv, irigység - "szívböl" jönnek! Érzések,
érzelmek!
Szerintem értelmes csak az, amit WV írt!
Nagyon sok szempontból!
Nálam például, a szeretet szempontjából is:
Hazaszeretetre gondolhatsz, emberszeretetre, társadalmi békeszeretetre.
Üdvözlettel!
Kristóf (Baiersdorf)