[Csaladtortenet 2] U.B.

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Május. 5., Szo, 18:50:51 CEST

Kedves Zsófia,

tudtommal a megyei levéltárak kapták meg a lajstromot, mint az állami
anyakönyvi másolatok őrzői, tehát náluk lehet érdeklődni a pontos
bejegyzésről (engem a Vas megyei levéltár kisegített, pont egy ilyen
kérdésben).

A mormon oldalon már láttam (azt hiszem) egy helység U.B. listáját, de a
legtöbb nincs filmre véve - nem tudom miért.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com