[Csaladtortenet 2] K és L ??

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Május. 10., Cs, 15:35:34 CEST

Tisztelet Lista!

Ha már kurucok és labancok, akkor az én véleményem ez:

Nagyon nem nyerő az ötlet, ugyanis mindnyájunkban oly sok nemzet vére
kavarog, hogy ember legyen a talpán, aki kiismeri magát akár a saját
vérvonalában, hogy milyen sokféle nemzet létezik benne.

Szerintem minden nemzet elkövette, elköveti és el fogja követni azokat a
hibákat, melyek számára rendeltetve vannak.

Egy ideig én is Habsburg-párti voltam. Ma már nem tudom, hová álljak, mert
mind a kuruc, mind a labanc oldal elkövette a maga hibáit. Ennek kifejtés
hosszas történelmi értekezés.

Tisztelettel:

Tamás