[Csaladtortenet 2] Zsófia főhercegnő / K-L

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Május. 10., Cs, 16:23:28 CEST

Szervusz,
csak röviden:
a./ Kuruc-Labanc => magyar mindkettő, különbség: (aktuális) királypárti / ellenes ;
b./
  - legenda ( ... hogy végső soron B. Lajost Irinyi miatt végezték ki ..  )
  - Zsófia nem volt uralkodó, s miért is kellett volna szeretnie a magyarokat? Az Ő (bajor/osztrák)
szemével nézve nem biztos, hogy szeretetreméltóknak látszottunk :)
Üdv,
Gazsi