[Csaladtortenet 2] Kuruc- labanc

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Május. 11., P, 09:51:39 CEST

Hűha!

Azt nem gondoltam, hogy az anyakönyvi adatoktól a kuruc-labanc vitáig
jutunk.

A 300 év előtti vallási villongásokig, azért csak nem jutunk el! Mert ahhoz
én szólhatok hozzá. Lévén, hogy én katolikus vagyok, mint az apai
felmenőim, az anyukám evangélikus volt, anyai ágon a nagyapám és felmenői
pedig nyakas  reformátusok. Mindegyikőjüket nagyon szerettem, s ők is
minket katolikus unokákat.

Egyébként most találkoztam református és evangélikus vallású
unokatestvéreimmel, akiktől hallottam, hogy ma már a vegyes vallásúak
házasság kötésénél a katolikus pap, és a református lelkész együtt adja
össze a fiatalokat.

Üdv. A Éva