[Csaladtortenet 2] Azért már pont mi ne kövessünk el történelemhamisítást ...

Eötvös György eotvos at familytree.hu
2012. Május. 11., P, 10:36:52 CEST

Kedves Szűcs úr, amennyiben erre részletesen válaszolok, gondolom le
leszek tolva, hogy nem idevaló és máshol folytassam. Pedig én nem
gyaláztam semmit és senkit, nem gondolom, hogy kissebbségi frusztrációm
van, (persze többségi sincs), nem vitattam a Habsburg birodalmi
érdekeket és a nyelvkérdést sem érintettem.
Ezért csak egy dolgra szeretnék reagálni. Ön azt mondja, hogy " a *
Habsburg birodalmi érdekek* voltak azok, melyek miatt kialakulhatott egy
labanc-kuruc ellentét." OK!
Én pedig csak annyit mondtam, hogy nem lehet általanosítani, hogy aki
kuruc az magyar aki labanc az meg nem. Ennyit mondtam!
További szép napot!
Eötvös György
signature <http://www.familytree.hu>