[Csaladtortenet 2] ki a nem magyar ?

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Május. 13., V, 01:17:46 CEST

Kedves Éva,
Én nem olvastam az Általad idézett véleményt, szerencsére. És nem láttam
a magyarságot vagy Mo-t gyalázó véleményeket sem, csakúgy, mint a Magyar
Nemzetet vagy bármely más napilapot gyalázót sem.
Nem tudom ily módon, ki a Listán e napilap szószólója, de azért a
"szerencsére", mert válaszoltam is volna.
ÜdWV