[Csaladtortenet 2] irás és szólásszabadság . . .

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Május. 13., V, 18:13:11 CEST

Kedves Márta,

többek között azért van szükség korlátozásra, mert:
1.) bizonyos megnyilvánulásoknak (és adott esetben témáknak, sőt,
ilyen-olyan reklámoknak [véleményem szerint ide tartozik a kerecsensólyom
fészkelése (bár én is naponta nyomon követem az első indexes híradás óta)
és az adó 1% is]) nincs helye ezen a levelezőlistán. Egyesek ezt rendre
elfelejtik, átlag másfél havonta.
2.) van, akinek kevésbé, vagy egyáltalán nincs kapacitása napi 25-50 emailt
olvasni, szelektálni, átugorni. Majd ha nyerek a lottón, vagy nyugdíjas
leszek (...kimoderálva amit gondolok erről...), lehet, hogy ráérek én is
erre.
3.) aki kóros véleményexhibicionizmusban szenved, annak ott a MACSE fórum,
le lett írva már vagy 22-szer. Aki lusta odaírni a nem idevaló véleményét,
az magára vessen, ha modlistára kerül...

Sarnóczay Gyuri 17:46-os írásával maximálisan egyetértek.

Üdv:
Krisztián

ui.: Aki ellenálhatatlan kényszert érez, hogy kifejtse ellenvéleményét,
nyomatékosan kérem, hogy a fórumon tegye, vagy privátban. Köszönöm.