[Csaladtortenet 2] dédanyámat keresem . . .

Marta Jager martajager32 at gmail.com
2012. Május. 13., V, 18:45:01 CEST

Kedves Levlista! Alapvetően hálás vagyok mindannyiótoknak, akik kérésemre
korábban segitettek Ligeti Sándor nagyapám, üvegfestő /sok honi és külhoni
 templomban láthatóak gyönyörü üvegablakai/ megtalálásában. Annak ellenére,
hogy könyvtáros vagyok, képtelen voltam elindulni a keresésben. Most ismét
segitséget kérnék tőletek, hol keressem Kuchta Cecilia, Ausztria, szül éve
kb. 1870. dédanyám adatait? Rendkivül SOS lenne, családi okból. Előre is
köszönöm segitségeteket. Üdv. Jägerné Ligeti Márta