[Csaladtortenet 2] Kérdés

Margó Balázs balmargo48 at gmail.com
2012. Május. 14., H, 11:49:24 CEST

Kedves Lista !!!

Az anyai dédnagyapám Tomek József 1856-ban született Pozsonyban  (szülei
Tomek József és Tomek Karolina) . A házasságkötése Pabar Eszterrel
Túrkevén volt...évszám ismeretlen.
Néztem a Pozsonyi anyakönyveket...., de nem találtam, a születését-

Találtam viszont Bratislava Sv.Martin (Part .V.) Indexelést...ma úgy
mondanám névmutatót, ami ma is vezetünk. Ebben találtam Tomek nevűeket:
Tomek Josefus,  Jacob   1857    8.ssz.

Tomek Ivannes  1858   84.ssz.
Tomek Jozefa Carolina 1853   181 ssz.

Tomek Susanna Anna 1856    50 ssz.
Tomek Paulus Sámuel 1854     243.ssz.

Azt nem tudom, hogy ezek, melyik tipusú anyakönyvben keresendők.....!!!!

 Nem tudom valaki jártas e a szlovák anyakönyvekben , és tudna e segíteni.

Üdv. mindenkinek : Margó