[Csaladtortenet 2] Ilyen lista nincs még egy!

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2012. Május. 14., H, 14:23:28 CEST

Kedves Listatársak!

Kinek mi a véleménye a jelenlegi magyar választójogról, az szerintem magánügy és off topic, ezért nem való a listára. Ugyanakkor, ha már szó esett róla, akkor minden vélemény jogosult. (Rakovszky) István volt az, aki azt állította, hogy a külföldön élők jobban, pontosabban, stb. értesültek a magyarországi ügyekről, mint a Magyarországon élők. Ezzel egyet lehet érteni vagy nem (személy szerint én nem értek egyet), de ebből az állításból kiindulva an block a külföldön élőket oktrojálni, tolerancia alultengésről tanúskodik. Hogy ki mikor miért került külföldre és maradt ott, az olyan egyedi, mint az ujjlenyomat („ujjgyakorlatként” próbáljátok megfejteni az én esetemet: Budapesten születtem ’44-ben, Temesváron éltem ’87-ig, azóta Németországban élek, de soha sem hagytam el Magyarország területét – esetleges „megoldásokat” magánlevélben kérek).

Viktor kilépési szándékát, amióta ezeken a listákon én is bolyongok, ha jól emlékszem, most negyedszer olvasom. Igaz, mindig más ok miatt fenyegetett minket, hogy otthagy, de mindig következetes volt: nem engedet a csábításnak. Annak ellenére, hogy biztos vagyok benne, hogy most is az állhatatossága fog felülkerekedni, én is csatlakozom azokhoz, akik kérik: „Viktor, gondold meg magad: ilyen listát máshol nem találsz, ezt tudod Te is. Stílusod nem tetszik, de nélküle szegényebb lenne a lista. Véleményedet legtöbbször nem osztom, de nélküle is szegényebb lenne a lista. Tűrd el az én stílusomat és a véleményemet, mert nélkülük is szegényebb lenne a lista. Cserébe megígérem, hogy soha nem fogom a listát eltávozásommal fenyegetni.” Úgy gondolom, ez egy fair ajánlat.

Most egy hétre alámerülök a berlini névtelenségbe (nem lesz internet hozzáférésem). Sok sikert kívánok a ma este induló Klubnak és a hét végén megtartandó Közgyűlésnek!

Üdvözlettel,

Csaba