[Csaladtortenet 2] találatok

HősNagy-Bella hosbella at koroskabel.hu
2012. Május. 14., H, 20:41:40 CEST

Kedves Barátaim!

A lévai katolikus anyakönyvekben találtam:
- 1838. október 11-én született Léván Medveczky Terézia, apja: Medveczky Ádám, anyja: Sroffer Terézia.
- 1839. február 24-én született Léván Tonheiser Anna, apja: Tonheiser Ferenc csizmadia, anyja: Medveczky Katalin.
- 1844. október 6-án született Medveczky Mária, apja: Medveczky János, anyja: Strofer Terézia.
- 1847. december 29-én született Léván Rakovszky István Pál, anyja: Rakovszky Borbála.
1848. február 1-én Léván születt hangai Imre, apja: Hangai János, anyja: Hölub Anna, keresztszülők: Matisz Imre és Mihál Erzsébet.
- 1848. április 12-én született Léván Benda János, apja: Benda Izidor molnár, anyja: Lejényi Johanna, a család Felsőfegyvernekről származik.
- 1848. április 15-én született Léván Medveczky János, apja: Medveczky János, anyja: Strofferk Teréz.
- 1851. szeptember 5-én született Léván Medveczky Ferenc, apja: Medveczky János, anyja: Strockel Terézia.
- 1857. január 10-én Léván született Plachy Edmund Pál Mihály, nemes, apja: Plachy Géza, anyja: Farkas Irén.
- 1859. november 8-án született Léván Debreczenyi Anna, apja: Debreczenyi János szűcs, anyja: Lüley Nepomucena, keresztszülők: Zelinka József, Lüley Viktória.
- 1864. május 7-én született Léván Rakovszky János, apja: Rakovszky Mátyás, anyja: Károlyi Terézia.
- 1864. november 26-án született Léván Rakovszki Mária, apja: Rakovszki Mátyés, anyja: Bartalovics Erzsébet.
- 1814. október 21-én született Gopel Barbara apja: Gopel Pál, anyja: Medveczki Julianna.
- 1821. december 8-án született Léván Bényi Mária, apja: Bényi Ferenc, anyja: Medveczki Katalin.
- 1825. május 23-án született Léván Gopel János, apja: Gopel Pál, anyja: Medveczki Julianna.
- 1830. januá 8-án született Léván Noder József, nemes, apja: Noder József, anyja: Medvetzki Anna.
- 1830. február 22-én született Léván Zsemberi Adalbert Viktor istván, nemes, apja: Zsemberi Gábor zsemberi származású, anyja: Struhár Honoria.
- 1833. augusztus 6-án született Léván Bényi Ferenc, apja: Bényi Ferenc szűcs, anyja: Medveczky katalin.

Üdv.  Tibor