[Csaladtortenet 2] keresztelés

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Május. 17., Cs, 19:31:59 CEST

Kedves Listatársak!

Érdeklődöm , van-e valakinek információja arról, hogy az 1800-as évek első
felében keresztelhetett-e a bába, s ha igen milyen felhatalmazás alapján?
Elképzelhető-e, hogy az általa keresztelt gyermek kimaradt az anyakönyvből?

Nagy örömömre Meszlén anyakönyvében megtaláltam  régóta keresett apai
dédapám szüleit, melyet első házasságánál feljegyeztek . Második
házasságánál nem tüntették fel az anyakönyvben, hogy özvegy volt, sem a
szülei nevét.Az első házasságában született gyermeke bejegyzése alapján
jutottam nyomra, a mormon adatok alapján.

Úgy látom a nagymama bábaasszony volt.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv. A Éva