[Csaladtortenet 2] felmenők keresése - Mormon Adatbazis

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Május. 18., P, 19:48:34 CEST

igen, nálam is

sőt, az is, hogy egy konkrét településre keresve (Ctrl+C, Ctrl+V a már
általuk kilistázott teljes településmeghatározás esetén) olyan
településeket is kidobott, amiknek max. megye közük volt a keresetthez, de
nem azok.

informatikailag gyengébbek kedvéért:

pl. Kukutyin, Zab, Hungary jött ki egy név találatra.
ezt kimásoltam a Ctrl+C-vel, majd a település helyére bedobtam Ctrl+V-vel,
minden más adatot (név, szülők neve stb) kitöröltem, tehát csak a
településre kerestem - pipa a településnév mellett.

és kiadta Kukutyin, Zab, Hungary mellett a Pusztaborzasztó, Zab, Hungary-t,
a Bivalyb...nád, Zab, Hungary-t meg még más egyebeket is.
(más esetben meg semmit, pedig előtte ugyanazon településnévre adott
találatot, ha személyre kerestem)

Szóval vannak szűrési problémák is :)))

Üdv:
Krisztián