[Csaladtortenet 2] igazi ritkaság?

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2012. Május. 20., V, 16:03:43 CEST

Kedves Listatagok!
Néhányan jeleztétek, hogy nem ment át a melléklet, megpróbálom ismét, bár
nem értem a helyzetet, az én elküldött leveleim között a melléklet is ott
van. Word dokumentumról van szó, 27 kb., azaz semmi extra, remélem most
átmegy. Egyben Farkas Tibornak üzenem (ha átmegy a melléklet), hogy ez pl.
egy olyan publikációs forma, ami kezeli az oldalágakat is, kis helyen
elfér, egyértelmű laikusnak is, könnyen kezelhető, azonnal átlátható,
tetszés szerinti számban örökíthető, korlátlan mennyiségű szöveg-fotó-videó
társítható hozzá, akár több százezres nagyságú listát is  képes kezelni,
stb.

És igen, nyilván az egyik érdekes kérdés, hogy vajon mikor dőlt el a
gyerekek sorsa, és a romantikusok remélhetik-e, hogy azért szerették
egymást ...
gy.