[Csaladtortenet 2] igazi ritkaság / Word dokumentum csatolmányként ?

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Május. 21., H, 10:25:34 CEST

Szervusztok,
ugyanaz lenne - szószátyár, millió előzményt, formázást feleslegesen tartalmazó file.
A tényleges méret jóval nagyobb, mint a "látható", s állandó küzdelmet jelentene a túlméretes
levelek kezelése. Mindemellett hagyományosan a képformátum megbízhatóbbnak vélt.
OpenOffice, LibreOffice, MSOffice7-től tudnak pdf-be menteni, másik megoldás:
PrimoPDF letöltése ( http://www.primopdf.com/ ), installálása ( ez a word/excel-be is beépít
konvertáló "gombot" ).
Üdv,
Gazsi