[Csaladtortenet 2] mormonok

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Május. 22., K, 11:40:57 CEST

   Kedves Listatársak, A mormonok tervezik feldolgozni, és elérhetővé tenni a házassági és halotti anyakönyveket is, vagy csak a keresztelési "érdekli" őket? Hogy áll a munka, tud valaki bővebbet? Nagyon hasznos ez az eddigi adatbázis is, de sok esetben lehetetlen továbbmenni, főleg ha valaki Szabókat, Kovácsokat, Tóthokat stb. kutat, vagy bármilyen olyan családnevet, ami egy településen tucatszám előfordult.  Én például ott vagyok meglőve, hogy egy Nagy Éva nevű ősanyámat keresem, de 3 év alatt 6 ilyen nevű is született a faluban.  Gondolom nem csak én vagyok így. Ezért lenne hasznos a másik két anyakönyv is hozzá. Vajon ez is megoldódik a jövőben? (Persze nem szeretnék telhetetlen lenni) Szép napot, Imi