[Csaladtortenet 2] mormonok

Fábiánné F Melinda exweekend at gmail.com
2012. Május. 22., K, 14:18:48 CEST

Apai ükszüleimnél én is elakadtam, mert a kérdéses 2 év alatt  összesen 7
db B. József és M. Anna házasságkötés történt a faluban. Gyerekkoromból
emlékszem,
amikor a dédnagymamánál nyaraltunk, hogy  rokonaink felének Bodó,  másik
felének Márton volt a vezetékneve. A faluban most is ez a két vezetéknév
van többségben.:((

Melinda