[Csaladtortenet 2] mormonok

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Május. 22., K, 18:30:28 CEST

 Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Egyenlőre, mint írtam, a mormon adatbázisból dolgozok, az eredetit ha megnézem, abból több adat kiderül, így valószínűleg könnyebb lesz majd a beazonosítás.
A szülőfalumban elég későn, csak 1852-től kezdték a házszámokat írni.
Ez is elég zavaros, ugyanazon család hol az 50-es, aztán a 63-as, majd a 24-es házban lakott...pedig nem cselédek voltak, volt saját házuk. Házak sem épültek tizesével, mint manapság, hogy amiatt változott volna.

Attól tartok én is, mint Gábor, hogy csak a keresztelés fontos a mormonoknak, a többi nem.
Szép estét!
Imi