[Csaladtortenet 2] Ilyenkor mit szoktatok csinálni?

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2012. Május. 22., K, 22:25:10 CEST

Kedves Imre!

A tanuk ill. a keresztszülők nevei ilyen esetben sokat segíthetnek. Megnézem a testvérek anyakönyveit is és ott a tanukat, ha van hasonlóság azaz a rokonsághoz tartozó nevek szerepelnek, akkor valószínűleg jó nyomon jársz... A foglalkozások is segítenek, általában azonos foglalkozásúak házasodtak össze, tehát egy tímár legény egy tímár lányát fogja elvenni remélhetőleg:-)

Amíg nem bizonyítottam, hogy melyik ág a helyes, mindkét feltételezett ágat beírom a családfában kérdőjellel jelezve, de  előfordult már, hogy egy-két generációt tovább menve, ugyanazokat az ősöket kaptam, így csak 1-2 generációnál van hiba.

Többiek hogy csináljátok? Én is kíváncsi vagyok, ki, hogyan oldja meg ezt a problémát!

Üdv.
Zsuzsi