[Csaladtortenet 2] Bihartorda

Serdült Sándor sera at t-online.hu
2012. Május. 23., Sze, 19:31:20 CEST

Néhány nappal ezelőtt valaki írta, hogy feldolgozta Bihartorda 1755-től
vezetett anyakönyveit. Az én őseim az 1700-as évek elejétől (ha esetleg nem
korábban) ebben a faluban éltek. Sikerült 1852-ig pontosan megállapítanom,
hogy kik voltak Ők, de a korábban élt elődeimet nem tudtam beazonosítani,
mert az OL-ben nincs meg az 1804-1837  közötti időszak. A vagyoni helyzetük
alapján, meg aszerint, hogy átlagban kb. 25 évesen házasodtak, csak tippelni
tudok. Tud valaki ebben nekem segíteni? Üdv. Serdült Sándor