[Csaladtortenet 2] Nyírő József

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2012. Május. 24., Cs, 11:59:39 CEST

Kedves Listatársak!
Ismeri-e valaki Nyírő József részletesebb családfáját, vagy azt, hogy hol
találhatom meg. A kérdés azért érdekel, mert Nagyszüleim fényképalbumában a
mellékelt fényképet találtuk. Eddig ismeretlenként tároltam a fényképet. Az
albumban eddig csak rokonokat tudtunk azonosítani.
Most úgy tűnik, hogy a kép Nyírő Józsefet ábrázolja, aki r.kat székely
családból származik. Soha nem hallottam semmit említeni vele kapcsolatban,
vagy legalábbis nem emlékszem rá. Már nincs kitől kérdezni. Ezen az ágon
(r.kat) egy erdélyi szál van a családfán, de az evangélikus szász vonal,
ami Sárkány-ba vezet. Interneten keresgéltem, de nem találtam semmit.
Nagyon érdekelne, hogy miért szerepel a családi fényképalbumban.
Üdv: Ili