[Csaladtortenet 2] Javaslat

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Május. 24., Cs, 12:51:08 CEST

Kedves Próbálkozók!

Az első és eddig egyetlen Macse klubnapon (2012-0514) Reisz T. Csaba éppen
evvel kapcsolatban vázolta fel a MOL elképzeléseit. Miután a MOL megvette a
szupergyors film-szkennelőt, ami ráadásul minőséges és kereshető adatbázist
fog eredményezni, már csak azt kell megszervezni (persze a többi kérdés
megoldásával együtt), melyik filmet teszik be a szkennerbe: itt lehet
nekünk szerepünk!

Amennyiben a Macse kéri, hogy merre induljanak, azt elvileg figyelembe
tudják venni. Kérése hozzánk: bombázzuk őket az érdekelt területekkel!

Részletes előadását (nagyon érdekes volt!) a honlapunkon bárki
megnézheti/meghallgathatja!

http://www.macse.org/society/eloadasok.php?id=4

Üdv. Judit