[Csaladtortenet 2] Fw: levéltár

Maria Benedek maria.satumare at yahoo.com
2012. Május. 30., Sze, 18:30:53 CEST

          Kedves Husi  !

   Hihetelen !  És ez Magyarországon történt!  Neked angyalszíved van !  Hát kihez tartozik a levéltár ? Hát csak nem valakinek a feifje talán ?  Romániában sokkal kevesebbért elmozdítanak embereket  az ilyen helyekről .  Én minden fórumon tiltakoztam volna .Nem lenne szabad,hogy ez az  ember  még egyszer  megalázzon egyetlen  kutatót sem.

     Benedek Mária Szatmár