[Csaladtortenet 2] falmilisearch.org

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Nov. 1., Cs, 01:51:21 CET

Kedves Éva,

éppen kutakodni kezdtem az általad felhozott témában, amikor ez a Sandy
'orkánközbeszólt': elvesztettük a villanyt három napra - s csak most
kaptuk vissza!:-( Se víz, se fűtés, de még a szennyvíz telepünkkel is
baj volt mert ebben pumpa van, ami persze nem működik villany nélkül.

Ahogy lesz időm majd még belenézek ...

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com