[Csaladtortenet 2] Monoky de Monok címere

Nyitrai István nyitraid at freemail.hu
2012. Nov. 1., Cs, 19:00:30 CET

Kedves Levlistatársak! Kérésemre, gyorsan és sokan siettek a segítségemre, amit ez úton is köszönök. A fekete-fehér változatot megkaptam és hozzá Szabó Elődtől a színezéshez segédletet is. Így ha nem kerül elő, eredeti színes változat, magam is tudok majd színes címert készíteni. Köszönettel: Nyitrai István