[Csaladtortenet 2] [MACSE: 5489] Budapest 1915

László Pataky laszlo.pataky at gmail.com
2012. Nov. 2., P, 14:11:33 CET

Pl. Fővárosi levéltár, közjegyzői okiratok, (különböző polgári és
magánjogi okiratok, adásvételi szerződések telekkönyvi bejegyzések,
bérleti szerődések, jegyzőkönyhitelesítések, meghatalmazások,
kötelezvéynek stb.)
Nem tudom, hogy az 1910-es és 1920-as népszámlálás ívei mennyire
kutathatóak, esetleg az.
A Szercsen utca (volt Zwei Mohren, majd Két Szercsen utca) a mai
Paulay Ede u. A Nagymező sarkán lévő Két szerecsen kávéház emlékeztet
a régi elnevezésére. A közösképviselő, vagy a ház öregebb lakói is
szolgálhatnak vmi (indirekt) nyommal.