[Csaladtortenet 2] Segítség kérés !!!

Éva Adorján adeva40 at gmail.com
2012. Nov. 3., Szo, 16:51:59 CET

Én a levéltárban már másodszor bogarászom át egy Tata környéki evangélikus
gyülekezet anyakönyveit.
Sajnos az anyakönyvi bejegyzések szűkszavúsága miatt az első kutatásom csak
részben vezetett eredményre. Most a mormonok jóvoltából az 1869-es
összeírásban talált adatok alapján egy kicsit tovább tudok lépni. Az
összeírásban egy-egy házszám alatt több generáció is szerepel, az ott éltek
születési évével és helyével, ez lehetőséget adott a családfa  további
bővítésére. De még mindig maradtak kérdőjelek.

Bár az anyakönyvi bejegyzéseknél ugyancsak takarékoskodtak a lelkészek a
szavakkal, az alábbi 1785-ben kelt keresztelésnél nem fukarkodott a lelkész
a jelzőkkel.

E szerint 1785-ben keresztelték ......Mihály kurafi, és ...... Sára kurva,
fattyú gyermekét Jánost / a vezetékneveket kihagytam /. Szegény kisgyerek!

A Éva