[Csaladtortenet 2] Joseph Z. Sillye

Sillye Gábor gsillye at gmail.com
2012. Nov. 3., Szo, 18:53:03 CET

Kedves Listatagok!

Ez a lista már annyiszor bizonyította számomra csodálatos segítőkész és
ötletgazda voltát, hogy úgy döntöttem, problémámat megosztom Veletek:

Több mint 2 éve, hogy megkeresett Sue Sillye Amerikából az interneten, aki
nevünk azonossága és ritkasága folytán talán még rokon is lehet.

Ő Joseph Z. Sillye lánya ( <http://serenity.ca/obituaries/sillye-joseph/>
http://serenity.ca/obituaries/sillye-joseph/), s szeretné megismerni a
családja történetét. Sajnos édesapja születési helyére nem emlékszik, így
elég nehéz elindulni. Én nagyon szeretnék segíteni neki. A kérdésem az,
hogyan juthatnék hozzá Joseph Z. Sillye (1921.11.04-2010.12.13) születési
helyéhez. Mint lánya elmondta, édesapjának volt egy nála 4 évvel fiatalabb
húga, Erzsébet. Édesapja szüleit Áronnak és Eszternek hívták. Édesapjának
első feleségétől 1950/51 körül született egy Gizella nevű lánya. 1957-ben
emigrált Kanadába, Edmontonban halt meg 2010-ben. Három gyermeke született
ott feleségétől Ruth Elisabeth Hilliker KNECHTEL-től: Esther (1962), Susanne
(1964) és Aron (1965). A halotti anyakönyve sem tartalmazza születési
helyét, csak a születés dátumát. A mormonok oldalain található elsősorban
hajdúsági, 1921-es születési anyakönyveket eredménytelenül végignéztem.

Bár 1921 óta már eltelt 90 év, de sajnos a budapesti kerületek 1921-es
születési anyakönyvei még nincsenek fenn.

Ha valakinek esetleg van ötlete, hogyan deríthetném ki Joseph Z. Sillye
születési helyét és találhatnám meg a származását, nagyon megköszönném.

Van-e esetleg az 1957-ben disszidáltakról valami lista, adatok?

Előre is köszönettel:
Gábor

Sillye Gábor

Mester u. 4-6. IV.2.