[Csaladtortenet 2] Fw: kiolvasás

Bélik Ágnes agi_belik at yahoo.fr
2012. Nov. 3., Szo, 19:25:00 CET

Kedves Érintettek!

Köszönöm mindenkinek a segítséget, amit ki lehetett hozni belőle azt
megtudtam, tkp. az volt a lényeg hogy a beírás mit jelent.
Szerintem nem az volt a kérdés hogy helyszín-e vagy sem, hanem csak annyi
hogy mit jelent, az tény hogy a helszín oszlopban volt, tehát abból
gondoltam hogy esetleg lesz ott valami utalás a származásra is.
A dátum ebből a szempontból szerintem irreleváns volt.
még egyszer köszönöm mindenkinek, Bélik ági