[Csaladtortenet 2] Lülei, Pompos, Konkoli, Jezerniczky, Híros, Porubszky

HősNagy-Bella hosbella at koroskabel.hu
2012. Nov. 4., V, 12:10:42 CET

Kedves Barátaim!

A következőket találtam anyakönyvekben:
- 1795. május 12-én született Besén nemes Pompos Erzsébet. Apja: Pompos Mihály, anyja: Kováts Erzsébet.
- 1795. április 26-án született Besén nemes Akuts János. Apja: Akuts János, anyja: nemes Popos Judit.
. 1795. március 23-án született Baracskán Enyedy Lidia. Apja Enyedy Mihály, anyja: Pompos Katalin.
- 1795. január 20-án született nemes Besén Molnár Zsuzsanna. Apja: Molnár András, anyja: Pompos Zsuzsanna.
- 1793. december 10-én született Pozbán Konkokli Erzsébet. Apja: Konkoli János, anyja: Lülei Anna.
- 1793. október 24-én született Pozbán Pásztor Erzsébet. Apja: Pásztor Mihály, anyja: Lülei Sára.
- 1793. november 6-án született Baracskán Enyedi Erzsébet. Apja Enyedi Mihály iskolatanító, anyja: Pompos Katalin.
- 1793. december 16-án született nemes Pompos Albert Besén. Apja: Pompos István, anyja: nemes Besse Sára.
- 1795. augusztus 7-én született Szakállason Jezerniczky József. Apja: Jezerniczky Sándor, anyja: Jalsovszky Éva, római katolikus.
- 1807. augusztus 7-én született Szakálloson Hiros István. Apja: nemes Hiros Ferenc, anyja: Sándor Mária, római katolikus.
. 1810. szeptember 18-án született Szakálloson Híros Terézia. Apja: nemes Híros Ferenc, anyja: Sándor Mária, római katolikus.
- 1812. november 30-án született Szakálloson Híros Mária Anasztázia. Apja: nemes Híros Ferenc, anyja: Sándor Mária, római katolikus.
- 1713. július 14-én született Szakálloson Jezerniczky Alezi. Apja: nemes Jezerniczky Mihály, anyja: Kollár Erzsébet.
- 1814. július 20-án született Híros Veronika Szakáloson. Apja: nemes Híros Ferenc, anyja: Sándor Mária.
- 1816. július 27-én született Jezerniczky Anna Szakáloson. Apja: nemes Jezerniczky Mihály, anyja: Kollár Erzsébet.
- 1830. március 2-án született Bélen Porubszky Viktória. Apja: Porubszky Fülöp szűcs, anyja: Pálinkás Katalin.
- 1833. szeptember 8-án született Porubszki Péter Szakáloson. Apja Porubszki József szűcs, anyja: Egegi Erzsébet.
- 1820. szeptember 18-án született Szakáloson Jezerniczky Ferenc. Apja nemes Jezerniczky Mihály, anyja: Kollár Erzsébet.
- 1817. június 25-én született Szodon Hiross Ferenc. Apja: Hiross Ferenc, anyja: Sándor Mária.
- 1818. augusztus 11-én született Hiross Lajos Ferenc Szakáloson. Apja: Hiros Ferenc iskolarector, anyja: Sándor. Mária.

További szép napot!       Tibor