[Csaladtortenet 2] Fábiánok

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2012. Nov. 5., H, 09:57:36 CET

Kedves Kornél!

Ha Debrecenben laksz, vagy környékén, akkor ne a Szent Anna templomba
menjél, hanem a plébániára, az utca másik végében Lőrinc atyához, aki
a kutatásért pénzt kér, viszont itt vannak mutatók, ami nem lett
filmezve, és könnyebb kutatni.

Ha nem tudsz oda elmenni, akkor megpróbálom a Szent Annán Neked nézni
a házasságot.

Üdv,
Zsolt!