[Csaladtortenet 2] annak, aki érti a humort

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Nov. 5., H, 10:29:52 CET

Kedves Levelezőtársak!

A facebookról szedtem én is le az alábbi viccet, de szerintem ez így
korrekt:

Tisztelettel:

--
Solymosi Tamás

.. Az egyik pozsonyi magyar iskolában egy gyerek a szünetben ezt írta a
táblára: "Talpra magyar!"
A tanár belép az osztályterembe, meglátja a feliratot a táblán, és
rettenetesen ideges és mérges lesz.
- Ki merte ezt ideírni?
Senki se jelentkezik.
- Száz koronát adok annak, aki megmondja, hogy ki írta.
A gyerekek összesúgnak ezen a nem várt előnyös ajánlaton, aztán a kis
Márton jelentkezik.
- Na, áruld el, ki írta?
- Tessék előbb a pénzt ideadni!
A tanár már szeretne a végére járni ennek az irredenta akciónak, és odaadja
a száz koronát.
- Na itt van, te csirkefogó! Most már megmondod végre, hogy ki írta ezt a
pimaszságot?
- Petőfi Sándor.