[Csaladtortenet 2] mit csinált az 1820-as években egy festő?

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Nov. 6., K, 20:32:12 CET

Tisztelt Témában Érdekeltek!

Miért ne lehetne festő, vagyis képfestő?

Nálunk is a lakásban van olyan kép, amit olyan festő festett, akinek a
feleségét nyaralásból ismerték a dédapámék. Szerintem hiába írom le a
nevét, mindenki csak nézni fog, mert annyira ismeretlen. De ez ugyan olyan,
mint az, hogy szerintem mindenki, aki egy kicsit zenével foglalkozik, az
megpróbálkozik azzal, hogy alkosson is zenét.

Tamás