[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2012. Nov. 7., Sze, 14:06:53 CET

 Kedves Lista tagok,néhány hétig nem voltam itthon és nagyon felgyűltek a levelek a postámban, még nem is tudtam csak néhányat megnézni.Folytatni akartam a mormon anyakönyvek feldolgozását, de   a "Hungary" kattintása után nem tudok továbblépni. Történt valami módosítás a mormon rendszerben vagy csak én bénázok? Egyszer már kérdeztem tőletek, de mivel választ nem kaptam, még egyszer felteszem a kérdést, hátha megszán valaki. Ha egy házassági anyakönyvi kivonatban UB bejegyzésként  szerepel egy elhalálozási időpont, az szerintetek kire vonatkozhat, mert ezen kivül a dátumon kívül semmi sem utal a megoldásra.Segítségteket köszönöm, Éva