[Csaladtortenet 2] Hadtörténeti Intézet dicsérete

Mikus Ferencné mikusne.anci at freemail.hu
2012. Nov. 8., Cs, 16:08:24 CET

Tisztelt Levelezőtársak!
Egyik kedves MACSE-tag jelezte, hol lehet keresni az I. vh-s hősi halottak adatait. /köszönet érte/
Éltem a lehetőséggel és kéréssel fordultam dr. Lenkefi Ferenc kirendeltségvezetőhöz.
Kérésemre már másnap korrekt, megnyugtató adatot közölt, a nagyon régen keresett - elhunyt - családtagunkról.
Ezúton szeretnem Németh József figyelmébe ajánlani a Hadtörténeti Intézetet, a Levéltárak díjainak odaítélésénél.üdvözlettel:
Mikusné Pomázi Anna