[Csaladtortenet 2] Klosterneuburg

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Nov. 12., H, 21:09:08 CET

Kedves István,

türelem... idővel bizonyosan felkerül, mivel folyamatosan bővítik az online
anyakönyveket és Klosterneuburg a jelenleg feltöltött érsekségek egyikének
területén fekszik.
Természetesen a mikorra nem tudom a választ, de talán még ők sem... ahogy
sikerül beszerezni a parókiákról, beszkennelni és feltölteni, ahogy
kapacitásuk van rá - minden értelemben (pénz, munkaerő, idő stb.)

Üdv:
Krisztián