[Csaladtortenet 2] sipeki Balázs és korongi Koronghy

"Dr. Balás István" balpista at balpista.hu
2012. Nov. 14., Sze, 21:03:16 CET

Kedves István!
A sipeki Balásoknak az 1635-i nemesítést követően négy főága indult
útnak, majd a lemenők egy része XVIII. században szétszóródott a Kárpát
medencében. Ezek közül két ág kapcsán a mintegy kultúrkötelességként
gondosan vezetett leszármazási táblák a birtokomban vannak, míg a másik
két ágnál ilyenek még nem kerültek a kezembe.
Kérlek, hogy magánban küldd át az ismert felmenői adatokat, hogy
magánban folytathassuk a közös fejtörést...
BalásPista