[Csaladtortenet 2] Rosszban a jó:))

F Fné Melinda ffmelinda81 at gmail.com
2012. Nov. 15., Cs, 10:18:42 CET

Kedves Levelezőtársak!

Egy kisebb, de nehezen gyógyuló baleset miatt 9 hetes  szobafogságban
voltam.A hasábokban álló családfámat sikerült ezalatt 1000 ágasra
összerakni, összefüggően./Nincs hézag!!!:))/
Levéltárba a férjem ment helyettem, róla annyit érdemes  tudni, hogy 73
évesen a múlt hónapban
lépte át először levéltár küszöbét, ami ennél is "megrázóbb":)), hogy pár
hete tudja csak  a nagyszülei nevét.:((
De, ő találta meg, és ez megmételyezte, ha úgy tetszik, elkápráztatta, a
festőművész barátjánál  már megrendelte a
3 gyerekünk karácsonyi ajándékát, a kézzel festett, egyedi családfát.
A képkeretre viszont nagyon  sajnálja a pénzt, mert nem szabvány méretű
lesz:(.

A Jó Isten -ingyen soha-, de a kezemre játszik néha, amikor már nem is
remélem.:))

Üdv,
Melinda