[Csaladtortenet 2] Családfa rajzolása Worldben...könyvhöz

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Nov. 18., V, 07:13:04 CET

Kedves Előd,

nézd meg a honlapomat - bár az html-ben van, de a teljes adatokat
tartalmazó családfáimat ugyanilyen szerkezetben készítem, Word-ben. És a
Word verzió volt az eredeti.

Ősfára ez a megoldás nem alkalmas, illetve lényegesen macerásabb és az
eredmény gusztusossága előttem is ismeretlen, nem próbálkoztam vele.

Ha gondolod, küldök egy részletet magánban, pdf-fé konvertálva.

Üdv:
Krisztián