[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Philippe Jaroussky családja

Hunyady László hunyady.laszlo at chello.hu
2012. Nov. 19., H, 21:12:11 CET

Parancsodra kedves Tamás:
http://magyarnarancs.hu/zene2/gyakorlatilag_csak_sztereotipiak_-_philippe_jaroussky_enekes-70713
Erre találták ki a google-t!
üdv
H. Laci

----- Original Message -----
From: "Tamás Solymosi" <solymitomi at gmail.com>
To: "csaladtortenet" <Csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Sent: Monday, November 19, 2012 5:16 PM
Subject: [Csaladtortenet 2] Philippe Jaroussky családja

Tisztelt Tagtársak!

Lévén, hogy zenész vagyok, így figyelem pl a MezzoTV-t is, ahol a napokban
Philippe Jaroussky is szerepelt.

Felmerült bennem, hogy ugyan ő maga francia származású, de a családnevéből
nekem úgy tűnik, hogy apai ágon mintha lengyel ősösk sarja lenne. Persze:
lehet, hogy tévedek.

Ha igaz, amit leírtam, akkor a neve végén lévő y miatt még akár nemesi
család is lehet?

Nincsen valamiféle összegyűjtött lajstroma a lengyel nemesi családoknak?
Nem feltétlenül olyan részletesen, mint Nagy Iván, Kemlepen, Pálmay, és a
többiek, csak legalább hogy a nevek meglegyenek.

Tisztelettel:

Solymosi Tamás
Támogatott csatolmányok:gif, jpeg, gif, png, pdf; Max. méret: ~3 MB