[Csaladtortenet 2] Fwd: Philippe Jaroussky családja

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 23:25:14 CET

Tisztelt Levelezőtársak!

A napokban a lengyel nemességről érdeklődtem, és sok kiváló választ kaptam,
melyek sok mindenben rávilágítottak a témakörrel kapcsolatban.

Ma viszont az alábbi levelet kaptam, és azt gondoltam: hátha másokat is
érdekel a téma, és a nyelvekben jártasabbak nálam.

Kár, hogy magyar nyelvre nem lett lefordítva a honlap, vagy németre.

Jó keresgélést kívánok!

Tamás