[Csaladtortenet 2] Vavrinski

Adam Mézes schlosslovo at gmail.com
2012. Nov. 21., Sze, 14:53:09 CET

Kedves LevTársak,

köszönöm az eddigi segítséget. Utánanéztem a település anyakönyveiben,
hátha találok hasonló neveket,amiből ki lehetne indulni.

Zbskavski, Zbrnovski, Zbinorsky, Zborvsky, Zbinowsky ,Zbinenski, Zbinovski,
Zbinenski,Benyovsky

Azonban úgy tűnik a jóval későbbi anyakönyvekből,hogy a legtöbb az a
Zbinovsky elírása. Azonban nekem úgy tűnik, hogy az általam sikertelenül
kiolvasott név biztosan nem Zbinovski,mert középen nem n található,hanem
egyértelműen z,mint a szó elején. Inkább Zbozovsky,Zbezovsky, Zbizovsky
lehet a megoldás.

Ádám