[Csaladtortenet 2] Wachtler György halotti anyakönyvi bejegyzése

wachtler géza wachtlerprem at freemail.hu
2012. Nov. 22., Cs, 21:41:29 CET

Tisztelt kutatók! Dédapám, Wachtler György Budapesten halt meg, valamikor 1950-es években. Vélelmezem 1953 után. Tudom mikor és hol született (1872.03.21. Mosonszentpéter) házassági bejegyzései is meg vannak 1910 és 1919-ből a IX. kerületből. Csak az utolsó bejegyzés, a halotti hiányzik még. Kérem ha valaki rátalál küldje el nekem.  Eredményes kuatást!  Üdvözlettel:  Wachtler Géza