[Csaladtortenet 2] latin - segítség!!

Babcsányi Judit babcsanyi.judit at t-online.hu
2012. Nov. 25., V, 15:43:16 CET

Kedves István!

"Ugyanazon a napon (1843.júl.26.) a Nyitra vármegyei Verbó városból származó
43 éves róm.kat. Verner József urat, aki a népiskola első osztályának
tanítója, házas, latin, német és tót nyelven beszél és ír, taksa ellenében,
amely a Magyar Királyi  Udvari Kamara Tanácsa által 1843. júl. 12-én kiadott
24269 sz. határozat értelmében 3 forint, valamint a tűzoltó eszközök
javítására 1 konvenciós forint, bevezették a polgárok könyvébe, miután
letette a hűségesküt."

Üdv:
Judit