[Csaladtortenet 2] negatív film szkennelése

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2012. Okt. 11., Cs, 14:25:26 CEST

Kedves Listatagok!

Ezúton köszönöm a vitézek albumával, és a levéltári törvénnyel
kapcsolatos válaszokat. Elmaradtam a válaszokkal, mert fát szedtem az
erdőn.

Elvileg jövőhéten kapok rengeteg filmnegítvot, amit Nyíradonyról
készítettek az elmúlt kb 35 évben.
Eddig csak fényképet szkenneltem, több ezret, filmnegatívot még nem.
A szkenner hibaüzenetet ír ki, kód 2,142,0
A szkenner típusa Canon CanoScan LiDE 700F. Tudja valaki hogy lehet
vele filmet szkennelni?

A képeskönyv elkészült Nyíradonyról, több mint 300 régi fénykép,
kizárólag családi képek, sok történettel. A legrégebbi 1902-es, a
Buzsik család 8 gyermekkel, és édesanyjukkal, a képet az apának
küldték ki Amerikába.

Üdvözlettel
Zsolt!