[Csaladtortenet 2] Filmszkenner2

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Okt. 13., Szo, 13:24:31 CEST

Kedves Zsolt, Érdeklődők!
Filmscannerbe beruházni akkor érdemes, ha sokat kell scannelni, és/vagy van rá keret ;
Tapasztalatom szerint úgy 30 ezer körül kezdődnek a - némi megalkuvással - tűrhetőnek számító,
negatívot olvasó scannerek. Ha a 35mm-es elég, a CanoScan 5600F talán már megfelel.
Én végül - komoly hezitálás után - egy Canon 8800F-be fektettem, hogy régi, szélesebb filmet is be
tudjak olvasni s egyúttal egy jó/gyors lapscannerem legyen. Az álom persze egy valódi filmscanner,
dehát az csak álom :( .
Csatolva egy minta, cca 1941-ből.
Üdv,
Gazsi